БЕЗДУШИЕТО!

Бездушието е най-голямата болест на века!
За има – няма 24 часа се сблъсках със случаи, които ме накараха да повярвам, че колкото повече обичам животните, толкова повече намразвам хората.
Вчера в магазин(препълнен от клиенти)  една жена прекарала инфаркт или инсулт (не я попитах), 30 минути не можеше да излезе от врата с фотооко. Женицата с бастун, едва ходи с пълна чанта провизии стоеше и чакаше. Но какво чакаше! Чакаше неволята да й помогне! Стоях отстрани,  гледах и не издържах. Помолих охраната да помогне…Най – накрая жената мина. Аз на пазарувах и отново я видях. Иска да премине  по пешеходната пътека. Тъкмо направи крачка и някоя кола профучи. Втори път  опит  и  вече излязох извън нерви. Застанах насред шосето и с риск да бъда ударена спрях колите. Взех чантите на жената за да мине.  Да, тя се притесни много, но състоянието й бе такова, че мина за около три минути едната лента.  Другата още толкова. Изкачи се по едни стълбички вече по-спокойна. И спря да си почине. Благодари ми!
Но на мен ми вреше и кипеше от вътре! Как една кола не спря и да излезе шофьор  да й помогне. За къде сме се разбързали!
Днес отново подобна гледка в магазин на самообслужване. Мъж около 70-те се мъчи да си откъсне два банана. До него застанала една малко по-млада дама от него, си избира зеленчуци. Погледна го, после пак и продължи дейността си. 
Дожаля ми за човечеца…Много ме заболя. Бързайки се спрях, извиних се  на дамата  и откъснах бананите за мъжа, който видимо бе прекарал болест. Сложих му ги в торбичка. Предложих  да му помогна, а той рече: „Момиче, исках само банани. Затова влязох.  Благодаря ти. “
Очите ми се насълзиха, защото и нас ни чака същото!
Повярвайте ми не мога да ги забравя – жената и мъжът. Не мога да забравя бездушието на околните, на шофьорите и…
Дали само при нас в България е така? Не знам, не съм била за повече от седмица извън страната. А и не искам. Но желая от сърце да няма подобни ситуации.
БОЛИ МЕ!
 Боли ме, защото децата гледат от нас , бездушните,  запомнят и повтарят нашите действия.  И те така ще постъпват с по-големите от тях!
Кой е виновен? Ами ние, възрастните, бидейки пример за подрастващите!
БОЛИ МЕ!


Руслана Попсавова бутон за споделяне

Коментари