ОПАСНО ЕЛТАБЛО В ЦЕНТЪРА НА ТРОЯН

Минавайки по улица "Васил Левски" в Троян(спирката  в посока  център, срещу аптека Марешки) погледа ми се спря на едно ръждасяло(аз така го виждам) елтабло или минитрафопостче.
Поставено на никакво място. Ама точно - никакво. Точно до спирката. В непосредствена близост да пейката.
Поогледах го отпред, отзад, отстрани. Пише "Опасно , не пипай" на вратичките. Ама полуотворен от страни. Отзад има  кабели, които са положени на тротоара.  Чудя се и се мая. Как се е озовало там и от колко време стои е на това място. Може би аз не съм го забелязвала.Сигурно е било облепено с некролози и плакати.  Но гражданите не го ли виждат? Наистина  не ми се мисли, ако това табло  е работещо.  И какво би последвало от нечие невнимание.
На 23.07.2018 ще се даде старт за строежа  на кръгово кръстовище в този район. Но докато започне същинската част на реконструкцията на АИР-А ще мина време. И този   трафопост ще е там необезопасен(лично мнение)
Някой ще каже, че се прави от мухата - слон. Не, не е така!  Зная една ловджийска мисъл:

Пушката веднъж гърми и празна!


Как и кой е допуснал тази това да се допусне?
В началото на седмицата ще пуснем писмено запитване до ЧEЗ с молба  да бъде решен този проблем.



Руслана Попсавова бутон за споделяне

Коментари