Право на отговор


По повод статията ми

Донка Михайлова - кандидат - вицепрезидент ?!

имах доста запитвания  от читатели(на лична поща) и по улицата . Те бяха доста шокирани, изненадани, други - не, различни мнения.  Аз имах разговор  с г-жа Михайлова по този въпрос  и тя  изпрати отговор. Ето го:
По повод на публикации в медии и многото задавани ми въпроси за решението ми относно моя номинация за кандидат за вицепрезидент държа да изясня, че вчера отказах кандидатурата ми да бъде обсъждана на предстоящото заседание на НС на БСП. Преди близо година гражданите на Троянска община ме избраха за кмет. Нямам морално право да пренебрегна това и то в началото на възможности за финансиране на проекти в новия програмен период. Оценявам факта, че бях обсъждана като възможен кандидат за този отговорен пост.
Оставам коментарите на Вас.
Руслана Попсавова
 ТроянЪт - Днес и Утре
 http://troyanat.blogspot.bg/
  spodelime.com

Коментари