Троян обра наградите на публика и зрители в конкурса "Пирин фолк 2016"Сандански


Ани Ненова и Радко Петков спечелиха сърцата на публика и зрители.

Радко Петков, който е само на 16 години. След Конкурса в Бургас, където взе Първата награда,   сега взе и наградата  на публиката на фестивала ПИРИН ФОЛК 2016
С прочуственото изпълнение на песента"Зайди,Зайди"
А Ани Ненова е на телевизионния зрител!Тя със своя меден  глас  разплака всички пред екраните. Нежност и любов имаше в цялото й изпълнение
Е това е .. Журито си жури, но публиката е най- добрият критерий
Поздравления и за вокалният педагог Мариета Жекова, която отново доказа,че е талант в своята професия.
Тя преподава вокално пеене в Студия "Гласове" при читалище"Наука-1870" Троян
Третият ни представител в  престижиния конкурс е Атанаска Иванова. Тя изпълни блестящо своята песен. Но, това е конкурс.Има класирани и некласирани. Ето какво сподели тя пред Нас по телефона
ОТНОВО БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ, КОИТО МЕ ПОДКРЕПИХА!!!! ОТНОВО ЩЕ КАЖА, ЧЕ СЪМ ГОРДА БЪЛГАРКА И СЪВСЕМ НЕ СЪМ ОТЧАЯНА, ЧЕ НЕ ПОЛУЧИХ НАГРАДА!!! ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ ИЗПИТАХ ВЪЛНЕНИЕТО ДА ИЗЛЯЗА НА ТАЗИ СЦЕНА, КОЯТО БЕШЕ МОЯ МЕЧТА!!! ЗНАМ, ЧЕ МНОГО ХОРА ХАРЕСАХА ПЕСЕНТА МИ!!! ТЯ НЯМА ДА Е ПОСЛЕДНА ЗА ТОЗИ ФЕСТИВАЛ!!!

Важното е,че доказахме троянската  сила. Трима от Троян и двама се връщат с награди! Браво  ! Гордеем се  с Вас- Атанаска , Ани и Радко!




Автор на статията   - Руслана Попсавова
 ТроянЪт - Днес и Утре
http://troyanat.blogspot.bg/
  spodelime.com

Коментари