"Що така бе, Меги? "

Има една песен - "Що така бе, Миме?"
Та и аз да запитам:"Що така бе, Меги? "...
Що тъй обещаваш без да си питала шефа си Бойко Велики? Що хвърляш празни кукички на шараните?

Знаеш ли, Меги, за мен не се тревожи. Аз съм безкрайно щастлива, че направих правилния избор и предпочетох вместо да те видя в"  Арена армеец ",  да изкарам три незаменими с нищо дни с приятели и Рок академия Троян.
Нямаше да е лошо и ти да наминеш да се понаучиш как се прави. Джо Лин Търнър и организаторите на събитието в лицето на Община Троян обещаха велико изживяване и изпълниха обещанието си, защото обещават, когато са наясно с възможностите си и са питали шефа... Така го правят, мила Меги, професионалистите.
Приятелите от различни краища на страната, които ми гостуваха нищо не обещаха, защото знаят, че когато сме заедно и без обещания е прекрасно. Нищо не обещаха, но го направиха. Така го правят приятелите, мила Меги.
Така че събора ви нищо не струва като качество  пред събора в Троян. Но струва много на данъкоплатците.
Така както го направи ти, мила Меги, го правят аматьорите, които прекалено много са си повярвали.
Мила Меги, само още малко и приключвам.
Ние, българските учители, със и без десятъка ви ще продължим да работим както досега.
Но  българските учители не заслужават унижение и запъртъци, снесени от нещастна куку/не/вица. Мила Меги, като се пукнат запъртъците ще замирише много точно под твоя прозорец.
Иска ми се за финал, мила Меги, да те поздравя с песен, но ти не заслужаваш дори и "Що така бе, Миме?"...
Спокойни сънища, мила Меги.
 Даниела Тодорова
spodelime.com

Коментари