Мъж в болницата след побой


Млад мъж е с опасност за живота,
след като е бил пребит в тетевенското село Бабинци.
Местните смятат, че случаят ще се потули, а виновните ще останат без наказание, тъй като, оказва се, има и други подобни случаи, съобщава Нова телевизия. Заради това жителите на селото излизат на протест.
На 22 март в кръчмата на Бабинци става бой. След него Николай Вайчев изпада в кома. След седем дни в кома Николай вече е адекватен, но състоянието му остава тежко.
Скандалът започва заради откраднат дървен материал, разказва Илиян, който е свидетел на боя. „Вуйчо ми имаше дървен материал, и въпросното лице го беше откраднал. Аз отидох при него да му кажа да го върне, защото вуйчо ми е инвалид. Тогава започнаха да ме ритат всички безразборно. Николай влиза да ме спасява и му нанасят фаталния удар с предмет по главата", спомня си Илиян.
Седем дни след случилото се полицията задържа Младен Цачев. Побоят става в магазина на неговия брат и според местните именно братът е истинският извършител. А Младен нарочно поема вината му, за да го спаси от затвора.
Жена от селото - Елка Йорданова, пък разказва, че соченият от хората за побойник, преди години пребил и съпруга ѝ. След посегателството 39-годишният тогава мъж остава инвалид. Виновникът Асен Красимиров е осъден на четири години затвор и 30 хиляди лева кръвнина. От тази сума обаче до момента не е платил нито стотинка.

Местен младеж пък обяснява, че „проблемът са партийни интереси". Николай бил член на ГЕРБ, а Асен - на ДПС.
нова тв
социални мрежи

Коментари