Да подкрепим Динко

Оказа се ,че трябва да се оставяме да ни пребиват.Да не се защитава...И накрая да го осъдят
"Здравейте българи. Възмутен съм!" - така Динко Вълев, известен като Динко от Ямбол, започва своето видеообръщение, разпространено във фейсбук

"Днес получих призовка, че на 14 февруари съм заловил група сирийци на нашата граница. Затова, че аз съм ги задържал и накарал да легнат на земята, защото посегнаха да ме бият, да ме ръгат, аз излизам виновен и БХК подава жалба. Утре в 13.00 часа съм в Районното в Бургас", казва Динко в клипа. "Мисля, че това е недопустимо. Моля всички хора, които ме подкрепят да покажем, че сме единни, да бъдем заедно в трудни моменти за българското общество", призовава Динко."Това нещо, което направих с тези сирийци и днеска да ги видя на границата да скачат да ме бият пак ще го направя! Защото тези хора са потенциални убийци, терористи. Аз не смятам да пускам фъндък на никой", завършва обръщението си Динко.
Причината за призовката е че , Българският хелзинкски комитет даде на прокуратурата мъжа, който лови бежанци с голи ръце и АТВ – Динко Вълев от Ямбол. 
Петицията за подкрепа на Динко тук

социални мрежи

Коментари