Възмутен съм !!!

Руси Александров

Какво се случва по родните училищата?

Така започва писмото на възмутен читател . Ето и самото писмо.  Препубликуваме го.

Ето какво  се  е случило в родното ни училище в село Глогово преди няколко дена.  Синът  ми е в 1-ви клас, учи в училището на с.Глогово. Преди няколко дена  няколко момчета събличат момиченце - Анета Ивайлова Станиславова от същия клас и никой не взима мерки. А най лошото е ,че момиченцето излезнало виновно след подаденият сигнал към временно заемаща поста Иглика Милчева Бива  ли такова безобразие!!! Къде е Министъра на Образованието?! Имали закони в БЪЛГАРИЯ?! А ето днес ,  същата госпожа ми се обади да ми се кара, защо повдигам въпросът като не съм родител на момиченцето. Що за наглост? 
С разрешението на бащата на момиченцето, Ивайло Ибришимов , съм подал сигнал и към Господари на ефира.
 Аз като баща  също  се притеснявам, защото както са се преобърнали времената ,  може да се случи не само на сина ми, а  и на други деца.
Затова умолявам , ПО ТОЧНО НАСТОЯВАМ  за обяснение по случая и да се прекратят тези безобразия.! Не можем да ставаме пазачи на децата ни , даже и по време на учебни занятия!!!!

Руси Александров

с.Глогово
шофьор на ТИР
0899 606 455
Коментар на  ТроянЪт
Редакцият на сайта само публикува писмото на читателят. И не носи отговорност за гореписаното. Ние няма да вземем отношение по проблема, защото  не е в нашата компетенция.  Можете да пишете на имейла на сайта
troyanatnovini@gmail.com по този проблем  или да коментирате открито. 

социални мрежи

Коментари