Изповед на една детска учителка


https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6539738862301256107#editor/target=post;postID=6556557732861490542;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=0;src=link

Моля ви, прочетете го...

..............................
"Хора... РОДИТЕЛИ!!! Осъзнайте се...Дайте шанс на децата си да израстат нормални хора и не ги обричайте на простащина още от малки...Не че аз съм цъфнала и вързала като родител... Да, и моите деца правят щуротии...
Да и аз днес бях на родителска среща, на която чух забележки за детето ми... Но никога не съм ги учила на простотии и не съм им давала унизителен пример...Това, на което съм свидетел като учител на моменти ми идва определено в повече... Учител съм на малки деца, а те нас учителките ни имат като свои доверени лица... Затова в никакъв случай няма да цитирам имена... Караме се на децата ,наказваме ги... И след няколко техни реплики ми иде да извикам... Какво искам аз от тях, след като те са свидетели на това в домовете си и най-лошото поощрявани да го говорят...Просто ще ви дам няколко примера... Все с деца на възраст 5-6 години...1. " Какво лошо съм казал, нали ти госпожо каза, че мама и тати трябва да се слушат за всичко... Ами тати ме научи като имаме гости, за да им е забавно от време на време да казвам... Ебах ти, путката майна, ебах"... И като не искам да го кажа ме гони да ме бие...2. Тати каза, че много обича какички с големи цици... Да ги мачка...3. Тати снощи хвана мама за косата и я влачи по коридора, а тя крещеше...4. Госпожо, Стефчо и Моника/естествено пиша други имена/ са гаджета... Значи са били на хотел... Защо да са били на хотел-питам аз... Детето отговори... Защото са се целували и правили секс... Тати ми каза, че ходи на хотел и това се прави там...5. Госпожо, мама каза, че вие госпожите сте много тъпи, защото ми се карате...6. Госпожо, тати си има приятелка и мама много плаче...7. Дете в стола направи свирка на банана както си пише по книгите... То си премрежваше погледа, то пъшкаше, то го облизваше.......Да продължавам ли... Мога да пиша без да спра доста време... Учителка и то на малки деца съм от 23 години...Да не говорим как ги карат вкъщи да опитват алкохол...Само да си близнело... Как в стола се чукат с чая и си викат...Наздраве... Как разказват, че ги карат да показват среден пръст...Само ще добавя без цитати и разказите как стават свидетели на секс между родителите си... Повярвайте ми, слушала съм от цветущи по-цветущи описания до най-малката подробност.......Не спирам да се питам...Какво искам от децата, след като у дома им е така...Ако им кажа, че това е грозно и неправилно, не им ли казвам по този начин... не слушайте какво говорят и какви ги вършат мама и тати........И омагьосания кръг се завърта..."

Даниела Тодорова



Коментари