Логото и слоганът „Троян – сърцето на Балкана“ привличат пътуващите по АМ"ХЕмус"

туристическа реклама
Билборда на АМ "Хемус"
Пътувайки по магистрала Хемус/ А2// 27+385 км. дясно/
 вече троянци могат да се гордеят. Община Троян постави свой билборд с цел да популяризира природните и културни богатства, с които разполага и да насочи вниманието на хората към Троян като привлекателна туристическа дестинация и чрез атрактивни методи да рекламира Троян, съобщава в пресъобщението , Станислава Цукева„Връзки с обществеността“.


Логото и слоганът „Троян – сърцето на Балкана“ привличат погледите на преминаващите по транспортната връзка. Билборда е дело на младия дизайнер от гр. Троян - Александър Севдански. През 2015 г. той завършва НГПИ „Проф. Венко Колев“. Вече е студент в Университет по архитектура строителство и геодезия. Александър през 2014 г. се включи в инициативата на Община Троян – „Кмет за един ден“. А фотографиите са на известния ни съгражданин Петър Петров.
Този билборд е поставен с разрешение на Агенция пътна инфраструктура за изграждане на рекламното съоръжение и ползването му в срок от 10 години. Община Троян ще рекламира и популяризира различни значими събития от региона, като Български фестивал на сливата, Рок Академия и други.
А що се отнася до проекта"Виа Траяна " госпожа Михайлова сподели „Вярвам, че проектът ще доведе в Троян сериозни туристически потоци и значими инвестиции”.
Този рекламен билборд е една от крачките за утвърждаване на Троян в туристическия бизнес.











Коментари