ДОКТОРЕ, БЛАГОДАРЯ ВИ !

На 16 август по препоръка на д-р Стратев приеха майка ми, Милка Тотева от с.Борима в спешното отделение на Бърза помощ Троян.Със светкавична бързина фелдшерката на селото Стефка Чолакова издаде направление.
Майка ми  бе получила усложнение след прекаран 2-ри инсулт. Няколко дена бях безпомощна и не знаех да се справя докато не повиках д-р Стратев в къщи.
 Екипът на линейката на Бърза помощ ми помогна много  помагайки да я качим в колата . В Спешното отделение на СБПМ в Троян -   д-р Иванов, м.с Петрова и повикания по спешност хирург д-р Петьо Маринов спасиха майка ми  като реагираха много адекватно, бързо и точно
Това го разказвам, защото вече много рядко може да се срещне такова уважение  и любезност  в нашето  забързано  време. И това ми върна надеждата,че  все още нищо не е изгубено.
Благодаря Ви от сърце и Ви пожелавам здраве, щастие и късмет!
Делянка Геова
с.Борима
17 август 2016


Руслана Поопсавова
 ТроянЪт - Днес и Утре
 http://troyanat.blogspot.bg/
 ДА ПОДКРЕПИМ СЪС SMS НА НОМЕР 2216 с първа дума ПИРИН и текст 1. ГЛАСУВАНЕТО Е ЗАПОЧНАЛО ОТ ВЧЕРА 05. 08 2016 г spodelime.com

Коментари