ПОМОГНЕТЕ ДА ИЗДИРИМ ЕДНА САМОТНА БАБА !

сн.Мария Пенчева
Днес ми попадна този пост във фейсбук. Разстроих се.Защото се е случило точно на на 13 -ти март-ден за ПРОШКА..но не само заради това..за нашите майки,баби , лели..родители.
Сетих се и за една снимка на щастливи пенсионери от "лошият  Запад". Каква разлика!!!Много се замислих..Но работата отново ме увлече. Тази вечер отново се сетих за нея - БАБАТА  от влака...И се замислих що за държава сме. Уж , сме европейска държава , а имаме такива хора като тази жена. Питам /но знам,че отговор няма да получа/ -ЗАЩО ПОЗВОЛЯВАМЕ ДА ИМА ТАКИВА СТРАДАЩИ ДУШИ? КОМУ СА НАВРЕДИЛИ ТЕ?ТА ТЕ НЕ СА ЛИ БЪЛГАРИ? НЕ СА ЛИ РАБОТИЛИ ПО 12ЧАСА ? ТОВА ЛИ НИ Е БЛАГОДАРНОСТТА?.....

МАЙ ДА !!!!

Аз се свързах с Мария Пенчева и тя ми разказа още неща, които не е написала.

ПРОЧЕТЕ И САМАТА ПУБЛИКАЦИЯ ! И допълнението на разказа на Мария след интервюто ми с нея
"Пътувайки с влака във вечерта на деня ,в който трябваше да си простим,тази баба сподели купето ми. Беше на 85г, излязла от болница и пътувайки сама от София за Септември. Вместо чанта, багажа беше сложила в пластмасова кофа,завита с найлонка. Вътре се виждаха кремвирши,явно от обедното меню в болницата. Извади дребни монети и взе да ги брои. Увити в найлонов плик...не повече от 2лв. Дожаля ми и й дадох,каквото имах .....кроасани и някой лев за хляб. Помоли ме да я събудя....изхлузи маратонките...явно дадени от някой и заспа. Как да Ви простим на Вас...господа управници ...това са нашите родители...такава ли участ заслужават....?Аз не Ви прощавам!!!!"
13.03.2016

И след разговорът ми с Мария тази нощ/17.03.2016/
само с ТроянЪт
"Сметнах че ще е много колоритно и затова не го допълних, но не мога да не го споделя, още е пред очите ми....Тя свали 
яката от врата си
избърса я и уви в чанта,
от тези медицинските...
Само ми викаше..
Благодаря чедо
и ме пита имам ли деца, казах й че имам дъщеря в София
Благодареше и Благославяше
А маратонките които събу...бяха поне с 4 номера по големи
Беше облечена с жилетка...престилка и шуба
на нито една от тях нямаше копчета,нито цип
Питах я...защо не вдигне ципа
като се приготвяше да слиза. Kаза че е старо и не работел ципа.
Бях с ниски ботуши...но тя бе с шушони
Mислех да се събуя и да й ги дам
но нямаше да й станат. Говореше по детски....жално"

Тук разговорът ни приключи , защото моите сълзи потекоха и нейните..Мария  е аптекарка в Пазрджик и сподели , че желае да говори с кмета на Септември Искренно се надява този  раговор  с него да се помогне на тази жена. И не само той, защото една свирка не прави оркестър



Сайта /http://pzdnes.com/  призовават за съдействие при издирването на жената  с цел да й  се помогне . Защото тя е ЧОВЕК.Те ще поискат съдействието на Община Септември и лично кмета  Марин Рачевски и горещо се надяват да подкрепят инициативата.
Моля ВИ споделяйте . Нека разберем тази жена коя е и да й помогнем! ЗАЩОТО ТОВА Е МОЖЕ БИ Е НЕЧИЯ МАЙКА, БАБА, СЕСТРА..

А това  е пост в 00: 45часа/17.03 .2016
Мили хора!Благодаря за съпричастността Ви!Разбрах,че жената всяка сутрин просела пред Строителният техникум в София. Също така хора работещи в БДЖ всяка вечер я виждали да пътува с влака в 22.40.Сигурна съм, че заедно ще успеем да й помогнем. Нека бъдем по-добри!За един ден получих 300 покани за приятелство. Нямам физическа възможност да отговоря на вашите съобщения. Това,което знаете....споделяйте на страницата на PZDNES.COM.  БЛАГОДАРЯ ВИ!

автор на публикацията : Руслана Попсавова


Коментари